Kereta Ustaz Azhar Idrus

Kereta Ustaz Azhar Idrus. Ustaz azhar idrus bersama isterinya terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta lain di persimpangan lampu isyarat kampung pengadang baru, di sini, semalam. Keadaan kereta jenis volkswagen golf gti milik penceramah bebas ustaz azhar idrus yang terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat kampung pengadang baru di kuala terengganu, sabtu.

Kereta Mercedes Ok Ke? Ustaz Azhar Idrus Official YouTube from www.youtube.com

Kemalangan yang berlaku berhampiran lampu isyarat masjid pengadang baru itu telah membabitkan kereta ustaz dan sebuah lagi kereta. Pada 17 ogos 2013 yang lalu, kita dikejutkan dengan berita penceramah bebas ustaz azhar idrus terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat kampung pengadang baru,. Adakah lipitor boleh diambil pada waktu pagi?

Koleksi Menarik Ustaz Azhar Idrus

Ustaz azhar idrus ii nak sambung cerita dah tak berapa nak ingat sangat.sebab lebih kurang dah lupa akan jalan cerita nya. Keadaan kereta jenis volkswagen golf gti milik penceramah bebas ustaz azhar idrus yang terbabit dalam kemalangan apabila kereta dipandunya bertembung dengan sebuah kereta di persimpangan lampu isyarat kampung pengadang baru di kuala terengganu, sabtu. Assalamualaikum ustaz.harap ustaz baca dan tlg sy.sy xtahu nak contact ustaz mcm mana.sy nk tnya ustaz.sy dah berkahwin dgn istri sy dekat setahun dah.tp tanpa pengetahuan ibu bapa istri sy lg.ats sebb ibu bapa istri sy mmg xsuka kan sy langsung ats khilaf dan zaman jahil saya dahulu.tapi istri sy ngn sy bkwn sudah dkt 6tahun.then kmi buat kptusan kawin kat siam.kat.

Read >>  Ikan Singgang Kampung Baru

Ustaz Azhar Idrus 1.Pompuan Post Gambar Seksi Di Facebook.

Kampung ladang, kuala terengganu, terengganu. Ustaz azhar idrus terbabit kemalangan. Beliau terkenal dengan gaya penyampaian dan ceramahnya amat bersahaja, diselit.

Pph Memang Puji La Ustaz Azhar Idrus Nih Nak Nasihatkan Orang Ye Dok.!!Tapi Perlu Ke Ustaz Pas Nih Nak Tayang Kereta Ferrari La Plok.tak ,Kira La Kereta Pinjam Ke.

Umum mengetahui pendakwah terkenal, ustaz azhar idrus telah terbabit dalam satu kemalangan ngeri di kampung pengadang baru, terengganu sekitar pagi sabtu selepas kereta jenis volkswagen golf gtimiliknya berlanggar dengan sebuah kereta jenis proton iswara di kawasan lampu isyarat, berhadapan dengan bangunan desa murni. Tapi sekiranya mereka kata kita tidak boleh laksanakan hukum islam kerana ia tidak molek, tidak memajukan kita…, ma ka hukumnya kafir. Ustaz azhar idrus kemalangan jalanraya.

Pemandu Proton Iswara Itu Pula Mengalami Kecederaan Ringan.

Ustaz azhar idrus (uai) tarikh lahir: Adakah lipitor boleh diambil pada waktu pagi? Ustaz azhar idrus ahad, 15 ogos 2010.

Ayuh Kita Tengok Gambar Kemalangan Tersebut.

Yelah, masa ustaza bagi ceramah kat depan aku tak catat.sebab terlalu seronok sangat dengar dia ceramah. Kebolehannya menjawab setiap persoalan yang diajukan penonton on the spot beserta dalil yang kukuh membuatkan dirinya disenangi oleh semua. ©2013 youtube, llc 901 cherry ave, san bruno, ca 94066.